Dubai & Bangkok, heftige indrukken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paylie Deense Boer - WaarBenJij.nu Dubai & Bangkok, heftige indrukken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paylie Deense Boer - WaarBenJij.nu

Dubai & Bangkok, heftige indrukken!

Door: thailand4dummies

Blijf op de hoogte en volg Paylie

28 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Ongelooflijk, we schrijven zelfs een 2e verslag! Nja, eigenlijk pas de eerste. Dit is alleen geen garantie voor de toekomst.

Dubai was ontzettend.... HEET! Ontzettend veel zand en uit de grond getrokken wolkenkrabbers en overdreven luxe winkels en shopping centers. Na dubai kwamen wij in de ochtend aan in bangkok wat ook flink wennen was. In eerste plaats heel druk maar ook natuurlijk voor ons anders omdat de aziatische wereld behoorlijk anders is dan de europese.

We vielen al in slaap in de taxi naar het centrum, goed begin van de dag! Maar na wat rondgewandel werden we aangesproken door een vrouwtje wat ons stuurde naar een toeristen centrum. Hier hebben we eigenlijk al de eerste 11 dagen van ons verblijf in thailand mee geregeld. Ondanks ons slaaptekort waren we toch nog in de late uurtjes te vinden op een wolkenkrabber, waar wij voor 4000 bath (iets van 100 euro) rode wijn weg zaten te tikken.

Nu, de 2e dag hebben we de rest van bangkok gezien. En nog ff tussendoor een pak gekocht. Deze wordt op maat gemaakt en is van 100 procent kashmir, 5 delig welteverstaan.

Straks gaan we nog even een thaise massage nemen en dan vinden we dag 2 wel weer genoeg. Morgen op naar een mooie oude stad en uiteindelijk Chang Mai, wat in het noorden ligt.

Wie weet daar weer een reisverslag!

• 28 Juni 2012 - 15:39

Jeroen:

Toe maar, € 100 voor wijntje, maatpak aangemeten en massages alleen al op de eerste dag...in dit (uitgeef)tempo zijn jullie volgende week alweer thuis! Gelukkig houdt K wellicht de financien bij, haha!
    Veel plezier,
    J&J

• 28 Juni 2012 - 17:16

Ineke:

Hey!! Fijn om van jullie wat te horen! Ik zou het rustig aan doen met dat geld hoor ;)
    Heel veel plezier en wees voorzichtig (tja als grote zus mag ik dat wel lekker zeggen)
    Liefs!

• 28 Juni 2012 - 17:19

Megan:

Hey jut en jul,
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en de hitte van Dubai hebben overleefd;)
    Errug leuk dat jullie toch stiekem heeeeel af en toe eens een verslagje gaan schrijven :D ben echt benieuwd wat voor moois, geks etc jullie nog mee gaan maken.
    Have fun!!
    X Megan

• 28 Juni 2012 - 18:51

Pa :

100 euro voor wat wijn? Moet ik mij zorgen maken?
    Of komen jullie gewoon eerder terug?

Veel plezier nog en mooie foto's vooral die van de toren van babel met Nimrod op de voorgrond...

• 29 Juni 2012 - 20:56

Oom Dick:

Heel fijn om van jullie te lezen en te zien, hou dat vol. Vergeet niet te onthouden wat voor wijn dat was!
    Hartelijke groet.

Paylie

Jahaa, Na gigantisch onder druk te zijn gezet was er geen uitweg meer mogelijk: het reisverslag van Paul en Kylie. Een stelletje malloten wat het op de hals haalt om een maand naar Thailand te gaan; compleet onvoorbereid. Wij raden af om de complete idioterie te lezen wat gegarandeerd leidt tot een verlaagd IQ.

Actief sinds 25 Juni 2012